Kamis, 22 Februari 2018

Katalog Sophie Martin

Katalog Sophie Martin Maret 2018 - PT Sophie Paris Indonesia, pemilik jenama Sophie Martin menuangkan pelaburan US $ 2 juta untuk bekerja di segmen dalam talian. Syarikat itu sejak dua tahun membangun sophieparis.com sebagai platform membeli-belah sosial O2O. Pada tahun ini, Sophie Martin juga akan membina sebuah kilang di Indonesia.


Bruno Hasson, Ketua Pegawai Eksekutif & Pengasas PT Sophie Paris Indonesia berkata pelaburan sebanyak AS $ 2 juta dikeluarkan dalam tempoh dua tahun yang lalu. Katalog Sophie Martin Walau bagaimanapun, pelaburan untuk membangunkan dalam talian akan terus dilakukan untuk memperkayakan ciri sedia ada. Sekiranya dilihat dari segi (pelaburan) e-dagang sebenarnya sangat-sangat kecil, tetapi membuat kami cantik tetapi kami sangat terkejut dengan hasilnya, "kata Bruno kepada KONTAN, Isnin (19/2).


Platform baru Shopieparis.com telah dilancarkan sejak enam bulan lalu. Bruno berkata ahli dan pengguna respon dengan baik. Selain itu, sebagai sebuah syarikat jualan langsung, syarikat itu sudah mempunyai modal besar dengan adanya komunitas anggota. E-dagang lain tidak di luar talian, kerana mereka adalah pemain yang murni sedangkan kami mempunyai komuniti. Strategi kami akan menjadi kuat dalam fesyen kerana kami tahu produk, strategi O2O dan komuniti, "lanjut Bruno.


Sumber Artikel : https://slwdesigns.blogspot.com/2018/02/katalog-sophie-martin-terbaru.html


Tidak ada komentar:

Posting Komentar